var ute å gick

kännde att få litte luft då fick jag se en del blommer i snåret
så jag gick hem å tog någon bild som ni kan se
tack alla som skriver till mig det känns jätte bra
jag vet inte vad man säger eller vad man ska gära
varför har man gjort så det blir så här just nu

nu är det bara tomnt ensamnt jag vet inte om man våga tänka på något för då brister det väll

ja då har man börjat äta litte nyttigt men så seg man blev
fick ju gå å köpa litte godis innan jag bröt ihop

hoppas ni har det bra önska ingen att känna så här just nu

snart är det ner till mamlö som man ska
längtar ditt ner ååå jag vill spola tbx en månad
kram

Kommentarer
Postat av: Pappan

Sol, Mat , och ut och gå är himmla bra. Take Care.

2009-03-24 @ 18:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0