Till katarina jonasson

Tusen tack för dem orden du skrev till mig
var jätte roligt å läsa å jag blev jätte glad måste jag säga
härligt att någon skrev till mig å har läst vad jag skriver
i bland när man sitter så här å fundera på vad folk tycker å tänkte
så vill man vara normal så som alla andra är

men jag fundera vad är normlat igentligen

jag skriev ofta kort för jag vet inte vad man ska skriva eller säga till folk

m man vill så mycket som sakt
men svårt med alllt

tack än än gång måste jag säga kram

Kommentarer
Postat av: katarina jonasson

Gud va härligt & höra//läsa va du skrivit..<3..Jätte glad över att du bli så Glad.Tråkigt när ingen annan kollat din Blogg,,borde en del göra,,läsa om dig.Kanske läst men inte skrivit något,,mmm,,så intresserade va dom som läst din Blogg.Tänk att jag själv undrar över va är NORMALT!!!Tror ordet NORMALT,,ÄR BARA ETT ORD.Eller va tro du Anders?Tycker att du ska skriva//prata & inte bry dig om vissa missuppfattar dig.Men förstår dig Anders att det känns jobbigt...<3...Försök också att inte tänka för mycke,,det är ju inte så bra,,inte för mig heller.Hjärnan på högvarv,,nä,Skriver du mycke hemma i nån bok(ja typ dagbok)Det kan hjälpa dig om du skriver va du tänker,,varför,,om dagen som varit,,skriva av dig så kanske det inte bli så frustrerande för dig,,massa saker som du tänker på...Skriv om det...<3...Kan säga att jag själv gör & gjort i många år,,jaa det har hjälp mig mycke & rensa hjärnan lite. Kramis på dig Anders

2009-03-23 @ 00:43:37
URL: http://asberger
Postat av: Lotta

Hmm..ja du..vad är normalt egentligen..jag tror det har med människans acceptans att göra. Vad jag menar är vad du som person accepterar hos en annan människa. Vi sätter gränser och vi borde skämmas för det oxå anser jag. Man ska ju aldrig dömma någon annan förrän vi själva kan erkänna oss felfria.. och det kan ju aldrig hända. Jag har fel och brister som gör mig lite lagom udda eller unik. Kalla det vad du vill..detsamma gäller ju dig då Anders. Vi är ju Unika på vårt eget sätt! Alla människor är Unika på sitt eget sätt. Tur vi är olika för annars skulle världen se annorlunda ut..ganska tråkig om jag får säga mitt. Hoppas min tanke får dig att känna dig Unik. Hoppas oxå din blogg får ut sitt budskap..för jag både såg och hörde dig. Kram Lotta

2009-03-23 @ 01:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0