Tankar

ja då var man hos läkaren i dag å pratade om mediscin å allt sånt
å rutiner i livet
å sen så pratade jag med psykologen

vad ska man säga om det fundera å strukturea min dag å liv jätte jobbigt ju att ha det så men sen vill jag ju inte mår dåligt när man tänkte å fundera på vem skulle jag varit om jag hadde ett anorlunda liv
många gånger så tänker man så för nu är jag ju nere i ett svart hål å det känns värkligen att det är jobbigt
men snart så får vi se om man kan ändra på det å det är inte snart utan vill att det ska ändra nu

då ska man testa snart medisin å jag som är mot de här skitet
varför det känns så konstigt att ta in något i kroppen som kan ändra allt

nu kom jag på en annan sak att jag blir väldigt övervälidga att jag klara skriva så här långt utan att få halvpanik
måste säga att jag är stolt över mig sj

såg att en underbara vän var å skrev här inne till mig
den personern som skrev till mig aatt bara få kram om henne det känns bra å hon förstår litte vad man går igeonm


sitter å kolla runt i min lgh det är inte min det är så skitigt å mögit just nu
palla inte å vara här men att ta tagi i det ne vad jobbigt som sakt

hoppa man kan sova bar någon gån utan att vakna å känna sig genomsvettig
jag vill mår bra å vem vill inte det

ja jag vet att jag hoppa runder i allt men det är du som läser som får skylla dig sj


snart ska man  ner till jobbet igen det är en guldgruva man känner sig uppskattad värkligen
att man gör något man känner sig värdefulå viktigt perosn
det känns jätte bra

å snart får man väll gå ut å gå men tänk om alla kolla på än å tycker man är konstig jag får panik

nu är det slut för dena gången ¨

tack alla som skriver trode inte någon skulle läsa de här om mitt tråkiga gnälliga liv

men än en gång tusen tack
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0