snart är det slut på måndag

ja vad ska man säga i dag så har jag bara köpt nyttigt mat å sen i går gick jag en lång runda med stavana
å i dag med en litten runda
var ute å gick

just nu har jag prata med värdens underbaraste person syrran som är så underbar tänk så många gånger de har hjälpt mig utan jag har tack dem
var en kort runda men det var undernart å höra hennes röst
tack du vet vem du är å krama barnen åt mig saknar er jätte mycket

helsike nu börja tåran rinna
ja just nu ska man laga mat käner sig så ner men inte våga säga det till folk jag vill förklar  men kan inte

ensamheten är bara så jobbig hoppas att man kan klara de här
snart ska man börja emed medisn

kommer säkert skriva mera sen i dag
tack för alla som skriver till mig det betyder mycket

en ledsen fundersam person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0