Ledsen å upp å ner

jag försökete förklara för ne vän saker med det blev bara fel sårade henne
jag sårade en som betyder så mycket för mig
så bara tårana rinner just nu
klarade inte förklar hur jag mena å jag kansek tänker mycket på mig sj
det gör så ont i mig att jag sårade en person som betyder så mytcet för mig

fick luren i örat å här sitter jag nu å inte vet något varke ut eller in
jag vill aldrig såra henne för hon betyder så mycet för mig
emn hur ska jag kunna förklara saker å ting
hur ska jag kunna

hjälp mig någon med de här snälla

jag ve tinte värken ut eller in

hatar gråten å just nu mår jag jätte dålgit
lipar som ett barn nu


helvetes vad ont det gör


svårt å andas å det abra spänner i huvuer just nu
jag vill örklara men det gick inte
jag klar ainte att förklora henne  v arför kan itne förklara så hon fatta å hur man tänker
jag vilel ju bara förklara minan tankar
här sitter jag tjugi i 2 å inte vet vad manska vända sig till eller hur mans ska göra


jag klara inte de här å jag vet att hon itne klara de här sj

varför klanatr jag mig för

varöf varför varöäf


det är en så underbar vän som betuder så mycket å jag hade positvia saker å prata om med
men han inte det vad ska man göra

hatar tåran hatar att jag ärvarm nu hatar att jag inte vet vad man ska göra

men min vän betyuder mycket för mig å jag vill inte såran nåon eller henne

men nu har jag gjort det vad ska man säga

just nu känner jag som att jag vill bara springa å kram om henne
å försöka förklara men det går inte för hon svara inte å vad ska man göra


panik i mig

nu vet kjag inte vad jag ska säga
har sårat henen å har sårat mig

varför ska man göra det för det måste finnas starff för sånt

ne nu ska jag laga mat igen måste äta för att se om jag kan blir bättre

saknar dig min vän förlåt för allt ting
kram anders oms itne vet något just un

Kommentarer
Postat av: hemlig!

Hej jag har läst det du har skrivit!..

Men en sak jag inte förstår varför ska du tycka synd om dig själv hela tiden?? jag tror att det kan nog vara ditt största problem!. Vad är det du är ledsen över hela tiden??



Sen att du behöver så mycket uppmärksamhet kan vara jobbigt för dina nära å kära! Har du någon gång tänkt på att dina nära&kära inte heller mår så bra. Dom kankse döljer en massa saker som ingen ser eller hör. Vilket vanliga männsikor gör. En helt vanlig dag i livet!

Jag tror att du ska tänka om riktigt ordentligt och det är bara du som kan svara på dina egna frågor!



Och medicin tror jag att du inte behöver, man lurar bara sig själv!





2009-03-24 @ 02:13:55
Postat av: cissi

ja tycker inte att det är något fel att gråta eller att va ledsen...



tråkgit att du inte fick allt sagt till din vän.

men du kan ju prova att skriva ett brev.kan vara lättast att få allt sagt via ett brev.

ett tips iaf...



och vill du prata så är det bara att mejla till mig.ja lyssnar o ger gärna råd.



ha de så bra!

kram cissi

2009-03-24 @ 14:45:26
Postat av: Lotta

Ne men fy och usch för dig ``Hemlig´´..förstår inte hur du kan säga så :S Har du varit ruggigt deppig någon gång i ditt liv? Vet du hur det är att sitta och inte se någon ljusning i ditt liv? Ja, vet du det så kanske jag inte ska säga så mycket, men på ditt inlgg verkar det inte så iallafall. Precis som Anders säger så är denna blggen gjord av honom, för honom och om det är någon som är intresserad av att förstå hur han mår och har det, så får man ju gärna läsa det. Om du nu tycker det är för jäkligt hur han kan sitta och skriva så på sin egen blogg så rekomenderar jag dig DRA någon annanstans..för du verkar ju inte heller våga stå för din egen åsikt.

2009-03-24 @ 17:18:45
Postat av: Pappan

Vill bara säga jag instämmer med Lotta och Cissi . Det är din blogg. Och du är inte ensam.

2009-03-24 @ 18:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0