God morgon

ja i dag är det torsdag å vad dagarna gå fort sj så är jag litte seg ska träffa en ny person i dag
känns litte så här jobbigt men det gå säkert bra
sen är det handling som gäller
sen blir det ut å gå en lång runda
sen nästa vecka blir det hårdtränning som sakt
en del förändringar i livet men bara till det bättre

saknar ludde som bara den måste bli bättre å höra av mig till han
men det är inte så lätt när man inte mår som man gör
längtar tills i morgon då är det jobbet det betyder mycket för mig

man känner sig värdefull som sakt å man är en del av teamet där nere
den högsta chefen är jätte snäll å han tycker om minna ider som jag har

fast det har mycket å göra så har de tid å prata en stund med mig det är de som kallas för personal polysi
sen måste jag säga att jag har det bra fast ofta så känner man inte det när man inte mår så bra

allt känns så himla bra fast man inte mår så bra tänk om man  kunde känna så här när man inte mår bra
varför gör man inte det för

många tankar som flygger i järna  ne nu får jag ta det litte lungt å fixa till här

hoppas alla ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: katarina

Hej Anders//Kan kännas lite jobbigt & träffa nya människor,,men det fixar du//Har inte varit inne på din Bloggsida sen sist,,hoppas många skriver till dig//Och beundrar din starka sida av det du skriver//Låter bra att du ska börja träna,,du tar långa promenader <3 Du ska se att det blir till de bättre//Låt bara inte hjärnan arbeta på högvarv//Låter jätte bra att du trivs på ditt jobb & att chefen är förstående,,klart du har en massa bra ider//Fattas bara annat.(STRONG)Man känner så i bland,,lite nere men ändå ganska bra,,mmm,,WEIRD//Men av det kan man säkert lära sig lite av varje//Om du förstår mig rätt!!!Jätte roligt & höra att du börjar se en glimt av att du ska må bra//bättre//Tycker verkligen att du ska göra detta,,för din egna skull.Arbeta på & inte fundera såååå mycke då hjärnan blir full av de ena med de andra//Tröttheten kommer ju självklart när funderar mycke//Du skriver att du är sååå seg på kv,,inte konstigt du gör ju en del för förändring//SEG är jag nästan jämt på kvällskvisten=))Kanske själv ska slow down liteLER Många Kramar till dig Anders......Katarina.

2009-03-26 @ 14:56:53
URL: http://asberger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0