Funderingar

att bara vara å känna den här ledsmhetn i sig
man tänker jätte mycket å fundera
över hur mitt liv har varit å alla som jag har stört på
när jag hade företag å när jag levde som jag inte skulle har gjort
då fundera man vad är de vännerna förnågon stans
många som ha skrattat åt mig för jag har gjort bort mig

som i veckan så bara sat jag mig ner å grätt
det är så jobbigt att bara känna den här ensamheten å besvikels

jag är livrädd att vara sj å känna att man är rädd i sig å så fort som man bara gör det
så spela man en annan å bara kör på tyvär skade de mig sj

att förklara i text folk vad jag menar å de inte fatta det
då blir man så frustred i sig å man bara skri ver på men de fatta ju inte hru man menar
kan ju inte komineser
i text så bra å då känner man en sån panik i mig å bara vill försvinna

alla ser ju på en som en trevlig kille å rar snäll som ge kärlk
de som vill värkligen lära känna än

men hur gå man den vägen då
när man inte kan skriva å förklar sig då trötta de på en

man skriver bara korta saker typ

hej hur är det med dig mvh ,,,,,

vad har du gjort i dag
hur mår du

å samma sak om omigen

prg av att jag inte klara av å konsntra mig eller så blir jag så arg på mig sj ledsen i sig
hur ska mna klara att komuniser via nätet

jag tog de här steget nu att förklar litte hur man kännder det å hoppas att en del andra
som sitter i samma sits att de våga vissa hur man kännder det

kramis // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0