Att Levea med ett handikapp

Att leva med ett dåld hadikapp
som är adhd damp asberger
ska försöka förklara varje dag hur det är

i dag så har jag väldigt svårt att skriva ner ord i text
det blir ofta missupfattning av det hela
man blir frustread å ledsen i sig att man inte kan förklara saker å ting i text
man vil så mycket men det är som att hela huvudet blir låst sårgen i sig
är jätte jobbigt

har några goda vänner som vet vad jag har å som tyvär blir sårad välrigt mycket

å sen så är det mycket runt om krig mig som händer
jag vill så m,ycket å hjälp folk men nrä man inte kan förklara i text så blir det bara fel

man förker skriv a ner å tycekr det blir bra
men så kommer det någon som inte fatta vad man menar å då jobba mitt huvud på högvarv
å jag förker skirva å det blir bara fel som bara den
man blir arg förband ledsen
å skriver saker som man inte tänker på vad som kan få för konsikenvser eller vad det nu heter

tänk om folk våga fatta vad man har utan att slänga dörren i ansigte
många har fårt en fel uppfattnign vad damp adhd asberger är

Kommentarer
Postat av: katarina jonasson

Hej Anders//Nu har jag Katarina läst lite på din bloggsida..<3..Du känner frustration,vill sååå mycke men att i bland så blir det stopp för att du har så mycke som du vill tala//skriva om.Dom människor som inte kan tyda va du skriver,,eller förstå.Nu är detta va jag tror,,Dessa människor lyssnar eller läser för att orden inte riktigt är rätt skriva,,mmm,,dom kan nog inte vara så konsentrerade på vad dom läser det du skriver,,inkl,,när du pratar & inte få till orden som du vill.Tycker att dessa människor verkar inte va så goda lyssnare//inkl,,läsare.När jag läst om ditt handikapp som du skrivit,,& mående så kan jag säga att jag förstog precis va du skrivit,,tycker inte att de va svårt & läsa..Därför tro jag att dom inte lyssnar//läser//lägger ner tid för & förstå.För inte va det svårläst kan jag säga...kram på dig Anders.

2009-03-22 @ 23:40:32
URL: http://asberger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0